KLIENCI OD MIESIĘCY CZEKAJĄ NA FAKTURY

  • 1.02.2017, 10:27
  • JG
KLIENCI OD MIESIĘCY CZEKAJĄ NA FAKTURY
Do gazety wciąż docierają sygnały o tym, że nasi czytelnicy nie otrzymują rachunków za zużycie prądu. Mimo tego, że temat ten był już poruszany na łamach Kuriera, ponownie zapytaliśmy przedstawiciela Grupy Energa, co się dzieje?

Okazuje się, że na terenie powiatu sierpeckiego faktur nie otrzymuje 1 proc. wszystkich klientów. Co ciekawe biuro prasowe Grupy Energa uważa, że problemu nie ma i prosi o cierpliwość. A ta się kończy naszym czytelnikom. Pan Mariusz z Sierpca już przez dziesięć miesięcy w ogóle nie płaci za zużycie energii, bo przez ten czas nie otrzymał ani jednej faktury. Kwota, jaka może się przez ten czas uzbierać, na pewno mała nie będzie, o ile Energa przyśle w końcu fakturę do zapłaty.

- Faktury są przez naszą firmę wystawiane standardowo co dwa miesiące - poinformował nas Jakub Dusza z Grupy Energa.-  W rejonie Sierpca dłużej na fakturę oczekuje obecnie 1 proc. naszych klientów. Pracujemy nad tym, aby te ostatnie oczekujące dokumenty dotarły do klientów jak najszybciej. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości - dodaje.

Przedstawiciel Grupy Energa sugeruje ponadto, aby do czasu otrzymania zaległej faktury klienci wpłacali pieniądze przeznaczone na rachunki na swoje konto, a końcowa faktura będzie uwzględniała te wpłaty.

- Jeśli kwota na skumulowanym rachunku okaże się zbyt duża do jednorazowej zapłaty, prosimy o kontakt z firmą. Nasi konsultanci wydłużą termin płatności do 180 dni. Klienci będą wówczas mieli aż pół roku, aby w dowolnych ratach uregulować należność - podkreśla Jakub Dusza.

JG
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (1)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

energiczny
energiczny 19.02.2017, 17:42
... przecież w tym wszystkim nie ma krztyny prawdy....

Pozostałe